Mācību gada noslēgumā no E.Veidenbauma muzeja”Kalāči” rīkotā konkursa žūrijas pienāca atzinīgs novērtējums- – Saldus vidusskolas 10.klasei 1.vieta konkursā “Veidenbauma klase”. Balva- ballīte E.Veidenbauma muzejā “Kalāči”.Lepojamies, jo konkursā dalību uzsāka 37 Latvijas skolu komandas.
Literatūras skolotāja A.Gidrēviča piebilst- “Dalība šajā konkursā paplašināja skolēnu redzesloku, vērtīgi ir tas, ka varu iesaistīt skolēnus darbībā, konkursa uzdevumus integrējām gan mācību stundās, gan pulciņa “Domuzīme”ietvaros.
Īpašu uzslavu par izdomu, klasesbiedru iesaistīšanu, saraksti ar E.Veidenbauma muzeju ir pelnījušas 10.b klases skolnieces Zane Zāģere, Betija Rorbaha.”
Mācību gada sākumā 10.a,b kl. (2.gr.) atsaucās veikt E.Veidenbauma memoriālā muzeja “Kalāči”izsludinātā konkursa “Veidenbauma klase” uzdevumus.
Konkursa ietvaros bija jāveic trīs radoši, izziņas aktivitāti veicinoši uzdevumi.
- uzdevums- iedvesmojoša video filmēšana. Klase izveidoja stilizētu preses konferenci, kurā piedalījās pesimistiskais E.Veidenbaums (R.Ozols), optimistiskais Veidenbaums (K.Strautmanis). Jautājumos un dubultatbildēs bija svarīgi atklāt dzejnieka pausto domu mūsdienīgumu.
- uzdevums- spēles veidošana. Tika izveidota āra spēle “Veidenbaums vēl veidenbaumīgāks” 8.-12.kl. skolēniem un citiem interesentim. Aizraujošākais- 10.kl. komandas spēli izspēlēja skolas pagalmā, āra klasē u.c. pie Saldus vidusskolas.
- uzdevums- Veidenbauma vērtību sociālā plakāta veidošana. Veicot to,10.kl. notika diskusijas mazās grupās, jo bija jāizvēlas īss, kodolīgs E.Veidenbauma citāts, kas iederētos plakātā. Klase izvēlējās E.Veidenbauma vārdus- “Īsts filozofs nav pesimists.”
Būtu vērtīgi iepazīties ar citu komandu veikumu.
10.kl. skolniece B.Rorbaha apgalvo: “Šis konkurss veicināja mūsu prasmes sadarboties. Interesantie uzdevumi lika mums meklēt netradicionālus risinājumus, kā arī izzināt E.Veidenbauma dzīvi, dzejas motīvus.”
Z.Zāģere atzīst: “Mēs apvienojām vairākos māc. priekšmetos apgūto, piem. video veidošana, plakāta veidošana, mācījāmies kritiski izvērtēt mūsu kopīgās idejas. Pēc katra uzdevuma apspriedām , kas mums izdevies, kas sagādāja grūtības.”